Det va ett tag sen sist

Jag skrev, men jag har inte orkat. Jag är för slö. Haha!

I lördags va vi till Per&Lillan och åt tacos, drack lite och spelade spel. Trevligt!
Jag vann tillochmed Geni spelet, men alla skyller på att jag fick dom lätta frågorna. PYTT! Så va det inte. Jag hade tok svåra frågor =P Haha!
Freja hade nog också ganska roligt, hon lekte på för fullt med Zipper & Jarmo. Fast mest med Jarmo. Sen va dom trötta allihopa. Gammelhunden va nog glad för att dom äntligen lugnat ner sej efter några timmar, haha!

I söndags så började Magnus och jag och möblera om i tvrummet lite grann. Sen ringde Per och sa att dom hade börjat riva ner fårstängslet, så vi åkte dit och hjälpte till.
Freja va med och sprang som en tok i skogen, haha!
Höll på till fem halv sex och när vi kom hem så gick vi till pizzan och åt. Mumma! Vi va trötta och slitna allihop.
Det va ju så himla mycket stängsel och det va massa träd som hade vuxit fast i det. Men det gick bra ändå =) Det va så skönt att vara ute en hel dag och göra någonting.
När vi kom hem från pizzan så gjorde vi klart i tvrummet. Vi blev inte klar med det förrens vid nio tio någon gång. Så kollade vi på Och så kom Polly.
Efter det gick vi och la oss. Vi va toktrötta alla 3. Fast Freja hade ju sovit hela kvällen sen vi kom hem från skogen också så, men hon va fortfarande trött.

Veckan har varit lugn, den har gått så himla fort bara.
Jobbade fm i måndags efter det red jag. Fm tisdag, sen parkbadet och prata med nån chef. Onsdag och torsdag jobbade jag em för jag hade körlektion på fm. Dom har faktiskt gått riktigt bra. Nöjd ;)
Har jobbat fm idag och ridit på em. Hopi vart tok rädd för kossorna, för ena tjuren som stog så snäll och lugnt gick typ till anfall mot oss. För när vi precis skulle rida förbi så sprang han närmare stängslet och typ fräste åt oss, haha! Så Hopi flög ut på åker och "fräste" tillbaka. Så jag lära hoppa av och leda förbi henne. Haha!

Igår så va Magnus, jag, Per och Lillan på bio. Vi gick på Chuck&Larry.
Den va riktigt rolig. Synd att jag va så himla trött bara så jag höll på somna där ett tag.
Men filmen va klart bra. Sevärd!
Kom hem strax före tolv. Så myste vi i sängen till halv ett typ och somnade som stockar, iaf jag! =P
Men det va inte så populärt att gå upp klockan 6 imorse.
Jag flög upp ur sängen 05:29 för jag trodde klockan va 6. Måste verkligen ha varit trött då. För jag kollade ju på klockan sen flög jag upp.
När jag stod och klädde på mej så hörde jag att väckarklockan började ringa och vi har den på 05:30 så vart jag lite fundersam och gick och kolla. Då låg Magnus i sängen och undra vad jag höll på med. haha!
Så jag la mej igen och tänkte sova en kvart till, men så vaknade jag 6 då. Så jag hann inte med frukost.

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Sen ska vi gå till Klas och titta på film. På smällen.


image413


image414

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0