GÄSP!

Klockan är nu 00:01 och här sitter jag vaken och ensam med bara Freja som sällskap.
Borde egentligen försöka på mej att sova med tanke på att jag ska upp och jobba klockan 06:00 i morgon bitti.

Har varit hos Klas och kolla på film. På smällen.
Den va bra.

Jag kom nyss hem därifrån och Magnus stanna.
Han fråga om han fick. Såklart han får det!
Men nu ångrar jag mej. Har ju så svårt för att sova själv.
Jag vill ju alltid vara med Magnus, men det kände lite elakt om han skulle följa med mej hem nu. För han ville ju stanna. Det va ju så länge han va med Klas också så....
Och dessutom så har ju vi heela långa livet på oss att vara med varann =)

Nej nu ska jag göra ett tappert försök att somna.
Bara jag somnar så är det ju ok, för då kan inget väcka mej.
Det är bara själva somnadet som är svårt. Haha!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0