Parkbadet

Va där och provade på att jobba igår.
Från 14:00-22:30.
Mellan typ 14 och 16:30 så hände det typ ingenting.
Jag gick och spola av i duschen, satt ute i simhallen och hade lite koll där, trände kassan då det kom någon, vilket va väldigt sällan! Osv..
Men sen runt 17tiden så kom det en hel buss med folk.
Då fick jag göra massa hamugare =P Brände mej på fritösoljan också. AJAJ!
Så då fick jag stå kvar där tills halv åtta ungefär, för då började dom stänga. Hjälpte till att städa där också så jag fick se hur man gjorde. Haha!

Sen från 20:30 - 22:30 fick jag va med och städa i damrummen och uppe i relaxen. Det va inte så kul.

Men i övrigt så tyckte jag det verkar vara ganska kul att jobba där. Skönt att slippa vara ensam hela tiden som jag är hos K-E.

Det ända som va jobbigt, riktigt jobbigt, va att jag saknade Magnus så himla mycket!
Vi hann knappt va med varann alls nått igår =(
Så skulle vi båda upp tidigt idag så vi hann bara pussa varann hejdå, sen åkte jag.
Vi kommer inte ses förrens 18 ikväll =(

Jag kom till s-viken ganska tidigt igår, så då kom Magnus och hämtade mej och bjöd på mat. Jag vart så glad, för då hann vi ju ses en snabbis igen =)

Nu ska jag äta lite mellanmål.
Har ridit en sväng på morgonen. Sen har jag diskat och dammsugit+moppat govlen.

PUSS! Jag älskar dej Magnus!

Kommentarer
Postat av: mange_lee

Du gick ju runt med en tok snygg kille i min ålder sa du ju:D
Jag älskar dej oxå! Tycker att det är kul att du fått ett jobb som du trivs med.
Hoppas du vågar prata med folk så du inte sitter/står tyst som du brukar göra:P Puss PUSS

2007-10-11 @ 14:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0