Sandviken

Eftersom jag har alla tiders bästa pojkvän någonsin som inte kan sova utan mej och jag kan inte sova utan han, så körde han in mej till Sandviken idag. Jag skulle börja klockan 06:00. Han brukar börja runt åtta eller något.
Så underbart snällt av han.

Kom iaf till Parkbadet 05:50 så jag va där i god tid.
Gick ner och bytte om och sen började vi städa. Det va storstäd idag.
Städade inne hos damerna omklädningsrum. Och tok noga va det, men rent och fint vart det tillslut iaf.
Man blev iaf väldigt blöt.

Sen fick vi städa uppe i relaxen. Jag städade i ångbastun. Det bara rann svart vatten ner när jag spruta med högtrycken upp i taket. Ursh! Men sen vart det rent och fräscht!

Slutade klockan 10:00, för då va städningen klar. Hade bara det idag.
Gick till Magnus jobb så jag fick se han kontor. Det va fint, men stökigt =P
Sen gick vi ett varv på stan, i Sandviken. Finns inget att se. SKulle inte för allt i världen bosätta mej där iaf.
Och sen bjöd han på lunch. Sallad, va ganska gott. Men det va massa snuskiga bananflugor som flög runt oss. Och NEJ Magnus dom kom inte från min väska. Haha!

Nej nu ska jag diska eller nått. Hihi!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0