Trötter

Nu ska jag gå och sova. Är trött som fan.
Ska upp och mjölka kor imorrn och sen ska jag till S-viken och jobba!
Det ska iaf bli kul!

I fredags va vi hem till Emil som fyllde år. Det va trevligt!
Synd bara att det blev lite tjaffs på kvällen/natten.
Men men. Det va helt glömt på morgonen! =)

I lördags va Magnus, jag, Per&Lillan på V75 och hockey. Det va kul!
Åkte in till gävle klockan 11:00 och kom hem 23:00.
Magnus vann hela 23 kronor =)
VI skulle ha spelat sing star då vi kom hem men ingen av oss orkade! Haha!
Vi såg en otäck olycka också. När hockeyn va slut och vi skulle gå till bussen så kom det en gubbe och sprang i full fart, så skulle han hoppa över en grej men kom inte upp med fötterna (han va ganska full också) så han snubbla och gled över grejen och landa sen med huvve rakt ner i backen. Det bara spruta blod. Näsbenet måste ha gått av på han. För han tog ju emot hela smällen med näsan typ! Han skrek som fan sen också. Otäckt!
Hoppas han mår bättre idag =P

Men i överigt så hade jätte trevligt hela dagen/kvällen, synd bara att jag glömde mitt leg.
Jag är 20 år och folk tror inte ens jag är 18.
Det är ju alltid en fördel att se ung ut, men det är inte så kul alla gånger.
Kommer säkert vända för mej så när jag är typ 25 så kommer folk tro jag är 35 istället eller nått. Haha!
Magnus och jag, eller jag iaf, somnade som stockar då vi kom hem!

Idag så va vi till Ölbo och åt smörgåstårta hos Elin&Lina. Dom fyller ju 20 år imorrn.
Men dom hade fest igår och kalas idag!
Ska ev åka ner till Elin nästa helg och hälsa på och ge present!

Helgen har varit super!
Nu väntar en lång vecka!

SOV GOTT!

image426
Kärlek är som att äta soppa med gaffel. Man får aldrig nog

Kommentarer
Postat av: Mange_lee

http://www.gd.se/Article.jsp?article=116130

Han har nog lite ont.

2007-10-22 @ 08:02:33
URL: http://mangelee.blogg.se
Postat av: Linnéa

Jag va oxå på hockey i lördags och efter det bestämde jag mi för att aldrig mer gå på hockey om inte bryunäs skärper sig :p

2007-10-23 @ 15:30:34
URL: http://linnea.stjernstedt.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0