Äntligen fredag

Då va det äntligen fredag igen. Är ledig hela lördag och jobbar söndag morgon, mindre kul. Men men, pengar blir det.

Ska in till Gävle med 11:55 bussen. Ska träffa Cissi och prata lite om imorrn. Då är det hundkursavslutning! Och vårat sluttest. Freja ska sitta still i 1 ½ minut med störning. Hoppas på att det går bra. Tror inte hon kommer klara hela tiden, men en bra stund tror jag hon fixar det faktiskt!

Efter vid träffat Cissi så ska jag in till Magnus så ska vi åka och leka på parkbadet. Han ska ge mej "simlektioner" också. Så ska jag prova dyka djupt så jag är lite förberedd inför den 19:e!
Hoppas på att det inte är så mycket folk där.
Va så himla skönt då vi hade hyrt heela badhuset. Det va underbart. Inga köer och inga som trängdes =P
Det vill jag göra om igen!


Igår kom Elin hem så hon va hit en sväng. Har saknat henne toook mycket =)
Men hon verkar trivas bra i Uppsala. SÅ det är bra!


image355
Gammal bild =P


Nej nu ska jag väcka slö Freja!


image356

image357
Jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: Frida

Hi, vilken söt hund! :)

2007-09-07 @ 16:25:04
URL: http://friidap.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0