ÄNTLIGEN!

Så va empasset övet. Jobbade hela fredag och hela dagen idag.
Men nu är jag ledig fram tills måndag em.

Igår så gjorde vi inte så mycket. Magnus har jour och jag skulle upp. Så vi somnade strax efter 23.
Faan va trött jag va i morse!

Idag va jag ute och red med Kerstin. Hon red Hopi och jag red Bojan, fullblodet. Hon va took rolig att rida, blev pigg som bara den efter galoppen och vela bara fortsätta hela tiden!
Sen fråga Kerstin vem jag tyckte bäst om.
Men det är så svårt. Dom är så olika. Båda två är jätte mysiga och roliga att rida. Men nu är ju Hopi en favvo eftersom jag ridit henne några ggr.
Funderar på om jag ska rida till ridbanan någon dag och kolla om jag kommer ihåg nått som vi lärde oss i skolan! Haha! Kan bli intressant!
Fast Hopi har gått mycket lektioner förr och jag har provat lite då jag varit ute i skogen. Och hon är faktiskt riktigt duktig.

image389


Nu ska Magnus, Freja och jag hem till Emil och äta pizza och kolla på film/tv.
Myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0