Fullt upp

Idag har jag fullt upp.
Har massor jag ska hinna med idag.

Jobbad imorse och kom hem 09:00.
Satt hemma och tog det lugnt ett tag.
Sen ut med Freja i en halvtimme.
11:30 åkte jag till stallet.
Strax efter 12:00 red Hopi och jag iväg.
Red till crossgropen och tillbaka.
Tillbaka vid stallet strax efter
13:00.
Hemma igen
14:00.

Nu sitter jag här och pustar lite innan jag ska ta tag i resten.

  • Ut på långpromenad med Freja + att jag ska hinna träna lite med henne också
  • Diska
  • Tandläkaren 16:00
  • Städa
  • Vika all tvätt som ligger i fotöljen
  • Fixa nått att äta
  • Följa med Magnus och träna. Om han ska träna idag


    image371

Kommentarer
Postat av: mange_lee

Puss jag hjälper dej när jag kommer hem(kanske)

2007-09-10 @ 15:07:41
URL: http://mangelee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0