Haha

image403
Så här skulle det se ut om kossorna tog över =P

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej Hanna!
Jag googlade som så ofta förut på namnet Hopi och arabkorsning och till min enorma enorma enorma glädje så fann jag din blogg! Världens finaste Hopi föddes i vår hage för en hel massa år sedan... Denna underbara häst som vi för ca 10 år sedan var tvungna att sälja eftersom jag och min syster flyttat hemifrån och in till Stockholm... Det är utan tvekan en av de värsta saker jag någonsin varit med om. Den sorgen går inte att beskriva. Jag kan börja gråta bara jag tänker på det! I många år orkade varken jag eller resten av min familj varken prata eller tänka på Hopi men de senaste åren har jag tänkt så mycket på Hopi och hennes mamma Esperanza. Jag har som sagt googlat en väldig massa kombinationer men utan resultat och så nu så hittade jag henne!!!!!!! Jag blir så glad att se att hon ser jättefin ut och lycklig!!!!!!!!!!!! Och när du beskriver henne så känner jag så väl igen henne! Underbara, roliga, vackra och snälla Hopi! Det är så härligt att få se bilder på henne! Och det är jättehärligt att få läsa om henne och vad ni gör tillsammans! Från och med nu kommer jag bli en trogen läsare! Det kan du skriva upp! Jag ser fram emot att få se mer bilder och läsa mer om henne! Hör gärna av dig och berätta mer om henne! Var bor hon numera? Kan du lova att du pussar henne 1000 000 gånger från mig Klara och berätta att jag saknar henne så att mitt hjärta brister!

2007-09-24 @ 20:31:31
Postat av: Hanna

Jaha. Va kul! Hon bor i Hedesunda nu, det ligger utanför gävle.
Vart föddes hon då?
Hon mår jätte bra nu, fast hon är lite tjock =P haha! Men hon är verkligen en riktig märr. Ser sur ut som få när man hämtar henne från hagen, men hon gör aldrig något, hon bara ser sur ut. haha!
Hon är lite harig när man är ute och rider ibland också. Hon letar saker att bli rädd för typ =P Fast hon gör aldrig något dumt. Hon är underbar att rida, pigg och framåt. Märks inte att hon är 18 år.
Om du vill så kan jag skicka bilder till dej på henne och hennes kompisar ;) Om du har bilder på hennes mamma så får du jätte gärna skicka dom!
Världen är allt bra liten ändå ;)

2007-09-24 @ 22:31:28
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0