Ledig!

Torsdag idag och jag är ledig. Skönt!
Sov till 10 imorse, Magnus kom upp ganska sent han.
Mitt fel, för att jag har sovmorgon och inte han. Så ska han till Borlänge imorrn, stackarn!

Gick iaf upp vid 10 och åt frukost. Ut en snabbis med Freja.
Sen åkte jag iväg till stallet och red. Vart bara en kort tur idag.

Kom hem och duscha. Sen gick Freja&Jag till Lillan och tog en promenad med henne och den röda hunden (komme aldrig ihåg vad han heter=P Zippo tror jag) Va jätte skönt väder ute! Gick en ganska lagom bit och pratade om allt möjligt. Trevligt!
Och vi är kär i samma hus också. Det skulle kunna bli hur fint som helst. Hade jag massa pengar så hade jag velat köpt det och fixat om heela huset.
När vi kom tillbaka så släppte vi ut valpen så den fick va med och leka också. Dom har lekt som tokar. Haha! Och när jag ropade på freja så kom alla utom hon ibland haha!

Kom precis hem nu så jag ska bara ta det lite lugnt och fixa mat snart.

Jag saknar dej Magnus! PUSS

image399

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0