MOSTER!

Japp, nu är jag moster.
Sophie födde sin lilla bjässe igår runt 22-23 tiden! 4,8 kg vägde han! Det blev en kille som alla hade gissat på =)
SÅ nu är jag moster. Och hur känns det?! Hmm.. Svårt att säga. Såklart är det jätte kul. Men det känns fortfarande inte verkligt. KOmmer nog kännas mer verkligt då jag sett den "lille".
Magnus och jag ska dit vid tre tiden idag och hälsa på.
Undrar om man får ta kort?!


Igår så va Magnus och jag hos Per och hans tjej.
Det va trevligt.
Freja fick följa med.
Hon fick va i köket med dom andra 3 vovvarna.
Lät som om dom skulle riva hela stället. HAHA!
Gammel hunden låg och sov och såg mest bara irriterad ut =P
Freja och valpen lekte för fullt.
Sen låg dom heelt utslagna på golvet alla 4.
Gammlingen såg riktigt nöjd ut då =P
MEn kul hade jag iaf!


image399
Jag blev moster
Och Freja fick en kusin =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0