Parkbadet

Va där igår på mn utbildning. Det va jätte kul.
Men shiit vilken dålig kondis jag har. Efter att ha simmat 100 meter vanligt, 50 meter med boj och 50 meter med en person i bojjen va jag skit trött. Flåsa som en tok. Helt otroligt att man kan svettas i vatten!
Men som tur är så syns ju inte det =P
Dök ner i hoppbassängen och hämtade upp en docka också. Det är 3,8 meter djup där, så det gjorde ont i öronen. Och jag tyckte dockan va tung, den vägde ca 35 kg i vattnet. Men jag klarade det!
Sen simmade vi 25 meter, dök ner i hoppbassängen hämtade upp dockan och gjorde HRL på en annan docka som låg på kanten. Då va jag också jätte anfådd och trött, men jag klarade det!
Fick träna på att dra upp varann på kanten också om någon låg medvetslös i vattnet.

Hursomhelst så blev vi alla godkända iaf.
Nu ska vi vänta på att Anneli ringer och vill interjuva oss.
Sen skulle det bli nå mer utbildningar.
KUL KUL!
Magnus va så snäll som hämtade mej i Sandviken sen. Han ahde varit i borlänge och jobbat, men han kom hem typ då jag va klar med kursen.

Nu ska jag iväg och rida en sväng tänkte jag.
Magnus är i Borlänge och jobbar idag igen, stackarn!

Idag eller i morgon blir jag nog förmodligen moster åt en bjässe =P Dom trodde han vägde närmare 5 kg!!!!!
Måste vara jobbigt att ha en sån tung unge i magen!
Så i helgen ska Magnus och jag köpa present åt den "lille".
Alla tror att det är en pojk, men vi får se!
SPÄNNADE!

Nu väntar Hopi på mej =P

image396

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Är du liksom klar med utbildnignen nu då? Grattis isf=)
Ang bebisen så kan det ju inte vara kul att Bära h*n men tänk att FÖDA då. Huwwwa. Hoppas det går bra=)
Tack angående jackan där=) I love it!

2007-09-20 @ 12:01:18
URL: http://baffinbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0