Stickning

Va hem till Magnus mor idag och tänkte att hon skulle hjälpa mej att komma igång och sticka något.
Hon gjorde allt i början, för det är det jag tycker är svårt.
Men ack va dålig jag va på att sticka då. Haha! Ser ju hemskt ut. Ska fortsätta iaf och se vart det slutar.
Anna visade lite saker hon stickat förr och det va jätte fint! Tänk om jag vore så duktig.
Hon visade en dopklänning hon hade virkat till Peter då han skulle döpas, den va jätte fin. När Magnus&jag får barn och vi döper dom så ska jag fråga om vi får låna den. För den va jätte fin och söt.

image410
Ganska fint ändå. Men det är bara början. Haha! Kommer säkert bli värre =P
På kortet här såg man inte alla små fel heller. haha!

Snart är Magnus hemma =)
Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0