Tråååk

Magnus är på föreläsning och här sitter Freja och själva.
Ska nog hem till Magnus mor snart och lära oss sticka. Haha!
Har glömt hur man gör. Lite grann kommer jag ihåg.
Fast jag vet inte vad jag ska göra. Kanske får nått tips av Anna.
Hoppas hon orkar hjälpa mej då. Men jag tror hon kommer tycka att det är kul!

Sen ska jag lämna Freja hos mamma =( Tycker ju om att ha henne hos mej. Men jag ska ju ha körlektion imorrn sen ska jag jobba på em. Fast hon kommer nog tillbaka till mej på kvällen!

I morgon kommer ju Elin hit också. Saknar henne SÅ mycket! Men hon verkar ha det toppen i Uppsala iaf. Och det är bra. Synd bara att jag ska upp och jobba på lördag morgon. Då hade hon kunnat varit kvar hos mej mycket längre

Freja vill såklart vara med mej när jag sitter vid datorn =)
image409


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0