Underbara Magnus!

Jaa, han är helt otroligt underbar!
I morse följde han med mej till jobbet. Han sa att han skulle göra det igår (men han lovade inte)
Men när jag gick upp i morse så va han så trött så han ville egentligen ligga och sova. Då vart tönt jag lite ganska mycket små sur och då följde han med. Samtidigt som jag blev tok glad som fick jag ändå lite dåligt samvete och kände mej elak. Det är ju ändå mitt jobb som jag ska sköta själv och han ska inte behöva följa med.
Men iaf så hjälpte han till jätte mycket idag och va jätte duktig. Jag är så stolt över han.
Och det är HELT omöjligt att inte älska han. Han är underbar, mitt allt. Hela min värld!
Jag älskar dej Magnus Holmgren. I evigheternas evighet!

image363


Och inte nog med det. Nu har han fixat så jag ska få börja rida hos hans släktingar! Helt undebart!
Ska rida på Kerstins häst Hopi, korsning mellan connemara och arab.
SÅ det ska bli jätte kul. Ska dit idag!

Det finns inte ord för hur underbar du är Magnus!

Nu ska jag fixa lite frukost åt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0