Apport

Har glömt berättat att jag har börjat träna Freja att apportera.
Och det har faktikst gått riktigt bra lär jag säga. Hon va väldigt duktig.
Jag blir faktiskt imponerad av henne många gånger, för hon lär sej mycket lättare än vad jag tror.
Sen att vi har mycket kvar att nöta på för att hon ska bli en perfekt lydig hund, men jag tror hon skulle fixa det.
Jag är nöjd med hur pass lydig hon är nu, men lite lydigare ska hon bli.

Apport kan hon i stort sett nästan nu, så jag är mycket stolt lär jag säga.
Jag har bara tränat på det lite grann.
Förut när hon fick en leksak så drog hon ju bara så fort man kom i närheten, men sen blev hon bättre.
Nu stannar hon när man säger åt henne, så får man ta ifrån henne det hon har.
Hade hon inte lärt sej det än så tror jag det hade blivit svårt att träna apport med henne.

Ska be Magnus filma någon dag så jag kan lägga ut och visa.
Min duktiga tjej

image662
Hon är ju bara för snygg!

Och ändå säger vissa folk att blandrashundar inte är fina.
Då har dom inte sett Freja.


Kommentarer
Postat av: Emma

varsågod tjejen :)
hoppas du o killen gillar massageoljan

2008-04-02 @ 14:20:24
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0