Avskedad

Igår så blev jag avskedad från mitt jobb på Parkbadet.
Kan ju inte säga mer än att jag är fruktansvärt chockad.
Jag får jobba sommaren ut, men sen ska jag och badet gå "skilda vägar" som Kari uttryckte det.
Förut när jag hade samtal med Anneli som alla andra extringar så frågade hon hur jag tyckte det va att jobba där och då sa jag: det va inte så kul som jag trodde.
Men jag har aldrig sagt att jag inte trivs. Fast Magnus sa att man aldrig ska säga så till en arbetsgivare så jag gjorde kanske bort mej lite där.
Men jag tror inte att det är grunden till att jag blir avskedad. Hon har nog pratat med andra.
Jag är iaf chockad och besviken samtidigt. Känns ju inte så kul att komma och jobba när jag vet att det är slut i höst.
Skit samma! Jag skaffar ett nytt jobb.

Dessutom så har ju jag och Magnus andra planer på G nu.
Som jag vill sätta i verk. Och sen vad alla andra tycker om det skiter jag i.
För jag följer bara mitt hjärta och gör det jag tycker känns rätt och bra.
Så länge jag mår bra med det jag gör så skiter jag i vad folk säger.
Jag ska sätta mina planer i verk nu. Och Magnus och jag har pratat om det!

Nu ska vi på ferre! PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

Fan vad trist! Du kommer ändå få ett MYCKET roligare jobb.. Och jag tror på din ideé, om de är de jag tror du skriver om =)
Saknar dig sötnöt!

2008-04-27 @ 13:40:29
URL: http://eliiin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0