Dags att sova

Elin har nyss åkt hem nu.
Så det är på tiden att jag går och sover nu om jag ska orka upp imorrn.
Ska ta bussen som går från Gysinge till Sandviken.
Underbara Magnus ska skjutsa dit mej på morgonen!

Elin har jag har spelat tvspel massa mycket ikväll.
Jaga diamanter va klart roligast!
Sen har vi bara tokat oss och kollat på film.
Önskar att du bodde i Hedesunda så vi kunde träffas oftare.
Är SÅ tomt här utan dej.

Jag har kommit på en sak.
Att jag är inte så tjock, men jag ska klart träna inför stranden 2008.
Men jag är vääääldigt bred tycker jag. Bred och grov på något sätt.
Såg det när jag knäppte kort idag. Elin såg så himla liten ut brevid mej för jag är bred som en kossa.
Jag vill bli lite mer slank nu till sommaren iaf. Ska bli av med det fett jag har.
Träna träna träna!
GE MEJ KRAFT ATT ORKA!

Nu väntar sängen och Magnus.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0