Ensam!

I morse klockan sju så kom Magnus jobbkompis och hämtade han.
Och nu är han långt långt borta från mej. Tror det va Trollhättan.
Jag saknar dej sjukt mycket älskling. Vet inte hur jag ska kunna sova ensam inatt.
Kommer krama ihjäl Freja.

Jag följde med Anna till Valbo en sväng idag. Först va vi till Owes.
Anna köpte massa blommor till Peter och jag köpte bollar åt Freja.
Hon va lite dålig i morse när jag åkte hemifrån, rann i näsan på henne och hon va allmänt slö&hängig.
Inte alls likt henne. Fast hon blev glad för bollarna idag iaf och sprang som en tok med den stora fotbollen och kämpade allt hon kunde för att få tag i den med munnen. Hon är grym med bollar.
Tillslut så fick hon hål på den och då va hon nöjd och sprang runt med den i munnen.

Anna bjöd på mat på Ikea. Mums.
Sen gick vi en vända på köpcentrum. Hon fick nya byxor till Magnus. Han nya hade gått sönder i sömmen och då fick hon nya. Jag är för feg för att gå tillbaka. Men det fanns bara ett par kvar i Magnus storlek. Värsta turen!
Vi va säkert bara där i 30 minuter sen åkte vi hem.

Jag har städat undan lite här nu och imorrn ska jag damma och dammsuga.
Plus att jag lär tvätta vårat berg med lorttvätt. Suck!
Men det blir nog trevligt för Magnus att komma hem till en städad lägenhet.

Nu ska jag laga lite mat i min ensamhet och sen ska jag ut med Freja på en promenad.
Hon verkar piggare nu iaf. Som tur är.

JAG SAKNAR DEJ MAGNUS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0