Fredag

Idag är det fredag och äntligen helg. Fast jag har ju helg hela veckorna eftersom jag inte jobbar nått.
Jobbade igår iofs och så jag jobba imorrn. Lite segt att jobba på en lördag när Magnus är ledig, men men! Jag behöver alla tider jag kan få.

Så vad har hänt sen sist jag skrev då?
Inte mycket alls. Va och firade Malin igår som fyllde 19 år. Grattis grattis!
Hon fick en flaska vin av mej, Magnus och Freja.
Vi fick jätte god smörgåstårta och daimkaka till efterrätt. Hur gott som helst.
Freja vart kär i Jens. Hon la sej brevid han i soffan och fjäska en massa, haha! Sen så fort han gick följde hon efter.
Sen låg hon där i soffan och gosa med han och när Eva kom och skulle ta kort på dom så la sej Freja i värsta posen, haha!
Vi va hos Malin till nästan klockan åtta. Tiden gick sjukt fort. Mamma trodde bara hon va halv sju eller nått sånt när vi åkte hem. Jag fick skjuts hem, lata jag! Men det va ju så kallt ute.

När jag kom hem så va Emil här. Han och Magnus skulle ta en promenad. Så Freja och jag hakade på.
Gick en ganska bra bit. Skönt va det! Vi kom hem halv tio tror jag. Då satte sej Magnus vi datorn och jag la mej på soffan och kollade på två filmer. Fast jag spolade ju igenom dom typ, haha! Orkade inte kolla på hela. Ville ju bara se vissa saker.

Resten av veckan har det inte hänt något speciellt allt.
Förutom att jag har bokat tid för UPPKÖRNING!!! Är sjukt nervös.
Men jag tänker inte säga vilket datum det är. Bara Magnus, mamma och pappa som vet.
Ska berätta för Elin sen också. Men absolut ingen mer.
Har 8 körlektioner jag ska ta innan dess också, så ska jag köra mycket med mamma inne i stan.
Känns som om det är det jag behöver mest. Och lära mej följa skyltar och sånt.
Köra köra köra! Så ska jag förhoppningsvis fixa det.

Nu ska jag ta en promenad med Freja.
Kanske Lillan Emy vill följa med?!

 image670
Freja och Jarmo

image671
Jag älskar dej


Kommentarer
Postat av: Moster

Hanna! Ta dig i kragen nu och sök på allt som finns! Allt från McDonalds till lokalvårdare!! Om du ska må bra och få ett egenvärde så måste du se till att ha ett jobb, fylla en funktion och att du har egna pengar så du kan göra rätt för dig och kunna unna dig saker på egen hand!!! Livet är inte att vara arbetslös i Hedesunda och leva på sin pojkvän! Du är en kompentent duktig tjej som har hur mycket som helts att ge! Skärp dig nu!! Gå upp på mornarna och sök sök sök sök! Ring ring ring!! Ut och presentera dig! Säg att du är villig att arbeta!!! Tror på dig!! Se till att bli en stark egen individ!!!

2008-04-11 @ 11:43:23
Postat av: mange_lee

Ja lyssna på moster. gå upp med mej på morgonen o ät frukost. Sedan fixar du jobbet. Men Allt från McDonalds till lokalvårdare håller jag inte med om.
Bara skit jobb. bättre jobb kan du söka oxå. Hellre arbetslös o söka jobb änn att jobba hund på donken så du inte örk söka nya jobb. Och du lever inte på mej. Du betalar ju halva hyran o mycke av maten. Allt jag köper till dej gör jag för att jag älskar dej. skulle göra det om du hade jobb oxå
PUSSS

2008-04-11 @ 12:19:34
URL: http://mangelee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0