God natt

Nu har jag kollat på tre nya avsnitt av Andra Avenyn.
Lika spännade som alltid, om inte mer spännade idag.
Det är ju typ bara 10 avsnitt kvar. Tror det är 102 avsnitt sammanlagt och det är så bra.
Vad ska jag börja se på söndagar sen när det är slut? Kommer få kolla om på alla asnittet igen då, haha!
Eller så kanske det börjar en ny bra serie jag kan följa.

Hörde att dom hittat Engla nu. Hon va död.
Måste ändå vara skönt för föräldrarna att hon är hittad nu, även om hon är död.
Vilket j-vla svin som gjort det. Finns så otroligt mycket sjukt folk nu för tiden att man knappt själv vågar gå ut ensam om dagarna/kvällarna.
Tänk den dagen jag skaffar egna barn. Jag kommer kanske aldrig våga dom gå ensam hem från skolan eller vara ute och leka ensam utan mej eller Magnus. Tycker seriöst man borde införa dödstraff för sådana här saker.

Vila i frid Engla.


Nu lär Magnus och jag sova om vi ska orka upp i morgon bitti.
Jag ska ju jobba. 8-11. Sjukt dålig tid, men man tar vad man får.
SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Mange_lee

Ja sjukt sjukt. Torsåker kom han ifrån så det är ju inte så konstigt. Hoppas dom bränner ner hans hus där eller nått.

2008-04-14 @ 08:19:21
URL: http://mangelee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0