Helgen!

I fredag va vi på fest nere hos Pilla.
Det va jätte roligt där, vi kom hem ganska sent. Typ vid tre tror jag.
Synd bara att jag glömde kameran!

På lördagen va vi och åt på Church Street. MUMS!
Efter det gick vi på krogen, men jag fick så sjukt ont i magen och ville åka hem så pappa kom och hämta mej och Magnus. Kände mej så elak mot Magnus för jag ville åka hem, men det va ändå skönt att åka bil hem. Hörde att det hade varit packat med folk på bussen.
Men jag hade en rikigt rolig kväll tills magen blev dum.
Helgen i övrigt har varit toppen kul!

Här är lite bilder från i lördags.

image652

image653

image654

image655

image656

image657

Jag skulle kunna lägga ut många fler bilder, men jag orkar inte. Haha!

Vi såg ju en kändis när vi va pch åt också. Eller två tillochmed
Claes Malmberg och han som va med i Stockholm Boogie som körde bilen som turbon gick sönder på, haha!
Men vi fick bara en bild på Claes.

image658


Tack för en rolig helg allihop som va med!
Och tack Magnus för du är så UNDERBAR! Jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: per

kul hade vi!!!! de lär vi göra om

2008-04-01 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0