Scandic CH

Pratade nyss med dom om sommarjobb som hotellstäderska där.
Och då tyckte hon jag skulle skicka in en ansökan eller gå dit med en.
Dom va inte klar med personalen inför sommaren..
Jag sa ju förut när jag slutade på Scandic i Valbo att jag aldrig mer ville ha ett sånt jobb igen, men jag har hört att det ska va trevligare personal på Scandic CH så jag kan ju göra ett försök.
Tror inte lönen är den bästa heller efter som jag tjänade typ ingenting på det andra Scandic.
Men jag är ju iaf 2 år älder nu så lite högre lön är det nog.
Och om jag inte jobbar där varje dag så kan jag ju kombinera det med badet.
Aja, vi får se vad som händer och sker!

Det bäste vore ju om jag fick sommarjobb på systemet i valbo, men jag tror inte dom kommer behöva nå folk i sommar. Det verkar inte så iaf. Och det är synd, för där trivdes jag och så tjänade jag bra.

Nu ska jag ringa på ett annat jobb och sen gå ut med Freja.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA Hanna!!! Fortsätt sök! Heja heja!!

2008-04-17 @ 08:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0