Snart så..

..ska jag hoppa på bussen in till Gävle för att lämna Freja hos mormor och sedan fara vidare mot hemska Sandviken och jobba.
Har en sån där tråkig tid idag. 16-20:30. Känns helt meningslöst att jobba så korta tider, men man lär ju ta det man får. Ska ju jobba på lördag också. Hela dagen.
Läste i tidningen idag att dom förmodligen ska höja alla priserna på badet nu. Och det va inte lite dom skulle höja med, det kommer ju bli hur dyrt som helst för dom som vill bada.

Magnus och jag är verkligen kass på att komma i säng i tid. Vi säger alltid att vi ska lägga oss vid nio, men det slutar med att vi kommer i säng vid typ elva tolv någon gång.
Och eftersom jag bara går hemma hela dagarna så sover jag ju fram till 10 nästan varje dag.

Känner mej fantasilös nu och vet inte alls vad jag ska skriva, så jag tror jag slutar nu.
Ska hoppa lite hopprep nu för det är så kul, sen ska jag göra mej iordning för jobbet.

PUSS

image663
Jag i Norge. Ser ut som om jag är 11 år, haha!

Kommentarer
Postat av: Modeakuten.se

Svar: Hej ja...
Jackorna har fått förlängd leveranstid till för tillfället någon gång under april

2008-04-03 @ 20:19:13
URL: http://modeakutens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0