Söndag

Helgen har varit mycket lugn och skön.
I fredags så va jag hemma och mös medans Magnus va på hockey med sina bröder.
Han kom hem sent sent och va full. Eller berusad sa han, men han va full. Både hördes och syntes på han. Haha!

Jag jobbade i lördags. Magnus va så gulligt och hämtade mej efter jobbet.
Åkte hem till Matts&Anna för dom va i Örbro tror jag. Vi skulle vakta huset och den gamle mannen Zacco.
Vi beställde mat från pizzan. Jag åt sallad och Magnus åt nå kycklinggrej. Gott va det!
Sen låg vi som två slöhögar på soffan och kollade på tv. Fast jag hann med att duscha och gå ut med hundarna där emellan. Peter kom och hämta Algott vid elva tiden tror jag.
Sen låg vi bara där på soffan och kollade på tv. Det va någon sjuk film som vi kollade på medans vi, eller jag va det väl mest väntade på att en Beck film skulle börja klockan 01:00.
Jag va jätte pigg under den sjuka filmen och kände mej inte ett dugg trött. Men sen när äntligen Beck filmen började så somnade jag efter bara en kvart säkert. Haha!
Magnus säger att han såg klart på den. Den slutade klockan 03:00.
Klockan 05:00 på morgonen väcker han mej och säger att vi lär gå och lägga oss. Så jag traskar upp och borstar tänder och hoppar i säng sen. Tror jag kissade och borsta tänderna i sömnen. Jag va helt sjuk trött.

Klockan 10:00 vaknade vi imorse och trodde att Matts&Anna kom hem, men det va bara Peter som kom och lämnade Algott och läste tidningen.
Vi traskade iaf upp då och åt frukost. Sen tog jag en tur med hundarna!
Va fortfarande trött när jag kom hem + att Matts&Anna har alla bra filmkanaler så jag fastande framför tven igen.
Magnus satt vi datorn och gjorde nått.
Runt ett ringde Per så då åkte jag fram och tog en promenad med han, Lillan och hundarna.
Jäklar va stor Jarmo har blivit. Stor och lurvig, haha! Tog en ganska låg promenad. Tråkigt att det va mulet, men det va ändå skönt ute. Freja blev nog lite glad nu när hon fick träffa han igen.

image669
Grabbarna och Freja

Cyklade sedan tillbaka till Matts&Anna, men Magnus va inte där, han va ute och gick med Rocky. Duktiga han.
Han säger att han ska göra det imorgon också, så då ska jag följa med.
När jag väl satt där på bron och väntade så kom jag på att jag glömt köpa snus som jag lovat. Så jag fick cykla till Ica. Magnus kom strax efter att jag hade kommit tillbaka igen.
Sen blev vi bjuden på god mat där. Kött och potatis. Mums!

Jag cyklade hem sen, Magnus hade ju bilen så han åkte i den!
Kom hem så har vi ingenting typ. Jag låg som en död sill på soffan och Magnus satt vi datorn.
Han har varit tok förskyld hela helgen, stackarn men han verkar bättre nu. Jag har känt mej lite seg och är lite snorig. Så jag hoppas det inte blir mer än så.

Helgen har varit mycket lugn och skön.
Och imorgon är det en ny vecka igen.
Hoppas eran helg varit bra!
God natt och sov gott.

Puss jag älskar dej Magnus
image664

Kommentarer
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1207594598_ny_tvling__det_hr_kan.html
var gärna med:)

va fina bilder

2008-04-07 @ 21:29:01
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: crazyangel

Såg faktist skäcken som du brukar rida när vi var till hedesudna :)

2008-04-10 @ 20:15:16
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1207861704_tjejer_passa_p__ni_ka.html

hoppas du vill vara med o tävla om stevemadden skor!

2008-04-11 @ 01:32:53
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0