Staden!

I morse när jag låg och sov så ringde Emma och fråga om jag ville gå en sväng med henne på stan.
Hade ju inte så mycket planerat för idag så jag åka in med 10bussen!
Va ju ett bra tag sen man träffade henne så man får passa på när tillfälle ges.
Och nu har hon fått mage också. Skulle tagit med kameran och knäppt kort, men jag jag glömde den som alltid!

Emma köpte lite smått och gott på H&M och någon massageolja som såg ut som en tvål på Lush. Va bra för gravida magar tror jag. Vi va in på två bebisbutiker också och kika. Finns verkligen fina saker, men dyrt är det.
Fikade gjorde vi också. Eller Emma åt en sallad och jag åt en macka och ett winerbröd.

image659

image660
Gamla bilder på oss.
 Valborg år 2006

En lugn och trevlig dag vart det!
Och det är alltid kul att träffa kompisar man inte ser så ofta!
Tack för idag Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0