Tisdag

Idag är det tisdag och imorrn onsdag och då kommer Magnus äntligen hem!
Jag saknar honom sjukt mycket. Han är min drog, är så himla beroende av honom. På ett bra sätt
Så fort han inte är här så saknar jag honom och nu har vi varit ifrån varandra i två dagar. Det är mycket. En evighet!!!
Jag vill vara med han hela tiden. Varje sekund, varje minut, varje timme! Jaa hela tiden!
Jag vill gifta mej, skaffa barn, hus och allt sånt. Jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med dej Magnus Holmgren.

image696
Det är du&jag.
Det bara är så och kommer alltid att vara så.

Idag har jag varit barnvakt åt Tilde&Melvin. Det gick bra.
Dom tittade ju bara på tv och ville inte göra så mycket, haha!
Spelade lite tvspel med Melvin också.
Anna kom strax efter sju så hon fick natta dom. Bättre att hon gör det istället för jag.
Nu ska jag strax ner i tvättstugan och hämta tvätten jag hängde upp vid fem.
Den borde vara torr nu.

PUSS JAG SAKNAR DEJ MAGNUS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0