Trött efter en hård arbetsdag

Ja, jag är trött efter min hårda arbetsdag. Jobbade från 16-20. Haha!
Men det va så tråkigt att jobba idag så jag blev trött. Typ inga folk på hela badhuset.
Jag fick städa korridoren idag också och det är det tråkigaste som finns. Dessutom så sammarbetar inte skurmaskinen och jag, den lever ett helt eget liv. Helt galen! Väntar bara på att det ska börja anfalla mej snart, haha.
Underbara Magnus stannade kvar och väntade på mej. Sen fick jag mat på donken.
Ursh ursh, onyttigt som sjutton! Jag får fan börja röra på mej lite mer.

I morgon hade jag tänkt att rida också, för första gången sen i påskas.
Har inte haft någon lust alls efter det. Tror vädret har styrt mycket.
Men nu när våren är på väg så kommer det bli mycket roligare.

image678


Jag va på jobbinterjuv idag på Call up.
Hatar egentligen sådana jobb, men jag sökte mest bara för att jag skulle söka något.
Jag hann knappt hinna skicka ansökan förrens dom ringde upp. Har nog väldigt dåligt med folk. Ingen vill väl jobba där. Men jag får se hur jag gör. Han skulle höra av sej igen nästa vecka.
Har ju kanske ett annat mycket bättre jobb på G här i Hedesunda.
Tack Anna för att du tipsade om mej. Hoppas verkligen dom ringer mej nu. Skulle vara helt underbart att få jobba där.

Ne nu ska jag ut på kvällskissen med Freja och sen sova.
Tänkte försöka komma upp i skaplig tid imorrn så jag kan komma iväg och rida tidigt.
Natti natti!
image681
Normal! Haha!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Inkomst lär man ju ha så de är väll bara prova :) Söthästen då. Ska möta Fia, Sara å Jannie på stan :)

2008-04-18 @ 07:27:46
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: MANGE

VAD SUR HÄSTEN SÅG UT

2008-04-18 @ 10:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0