Deutschland



I morse klockan 06:00 så kom taxin och hämtade min älskade Magnus.
Han åker nämligen till Tyskland idag och blir borta måndag till fredag.
Kommer längta ihjäl mej efter han! Kommer bli en sådan lång och jobbig vecka.
Vi har aldrig någonsin varit ifrån varandra i hela fem dagar!!!
Vi kommer inte och ses förrens på lördag. För när han kommer hem på fredag kväll har jag åkt och jobbat.
Jag ska jobba natten mot lördagen. Mitt enda jobb pass denna vecka. Typisk att det skulle bli just fredag.
Men det blir ju super bra betalt iaf.

Elin, jag och Freja ska ha pyjamas party hela  veckan lång!
Tur att hon ville det! Är så svårt att sova ensam när man är van att alltid ha Magnus brevid sej!
Jag måste bara städa ihop här hemma lite innan hon kommer så hon trivs!

Jag ska till tandläkaren idag också. Ringde idag och fick tid samma dag =)
Trodde inte jag skulle få det.
Jag har haft problem med käken i övre två veckor nu så det börjar bli lite jobbigt.
Kan knappt öppna munnen på morgonen för det gör så ont.
Så nu hoppas jag dom kan se vad det är för fel!

Nee nu ska jag ut och kissa med Freja och sen käka frukost!


Jag kommer sakna dej sjukt mycket älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0