God Morgon!

Fast jag ju varit vaken ett litet tag iaf =)
Har käkat frukost för ett tag sen och nu sitter jag här fast jag egentligen borde stå i duschen!
Ska in till gävle på en arbetsinterjuv hos kommunikatörerna. Vill inte ha det jobbet egentligen, det är kasst betalt och ringjobb är väl aldrig kul. Jag ska åka in och höra vad dom har att säga iaf.
Hoppas på att få mer jobb ute på hemtjänsten och inne på lyckan. Kan ju alltid behövas.

Igår va till gävle och hälsade på min syster och Charlie.
Trevligt trevligt. Passade på att träffa Amanda och Alfons också så Freja fick leka av sej lite.
Dom sprang runt som galningar och hade sej. Haha! Tokhundar!

Nu har jag börjat fått lite ont i min käke igen =(
Tur jag ska till tandläkaren på torsdag och kolla igen!

Läste Emmas blogg imorse och såg att hon låg på BB nu.
Hoppas verkligen att allt har gått bra och att ni har fått eran lilla bäbis nu!

Emma&Jag Valborg 06

Nu lär jag hoppa in i duschen!!

OCH GRATTIS MAGNUS PÅ MAGNUS DAGEN!
JAG VISSTE FAKTISKT OM DET!
PUSS JAG ÄLSKAR DEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0