Jag saknar dej!

Har prata med Magnus 2 gånger idag och jag håller på längta ihjäl mej efter han!!!!
Den här veckan kommer nog bli den längsta i mitt liv!
Tur att jag har Elin här hemma hos mej nu och Freja så slipper jag vara helt ensam!
Hoppas du får det bra i Tyskland iaf älskling!
Jag längtar efter dej!


Va till tandläkaren idag och då slipade dom ner tanden på mej.
Dom tror jag gnisslar tänder och biter ihop när jag sover, därför jag får så ont i käken på morgonen!
Fick en ny tid i slutet av månaden! Har det inte blivit bättre då ska jag kanske få en skena eller något liknade!
Hoppas det blir bra iaf!

I morgon ska jag jobba också. 7-16. Dom ringde till Elin men hon kunde inte. Och jag satt brevid och då frågade hon mej istället. Bra med jobb + att veckan kanske går lite fortare då!

Nee nu ska Elin och jag se klart på Eva&Adam säsong 2.
Laddade hem den idag!

SOV GOTT MIN ÄLSKADE MAGNUS!
JAG SAKNAR DEJ SÅ DET GÖR ONT!
MITT LIV FUNGERAR INTE UTAN DEJ!
JAG ÄLSKAR DEJ MER ÄN ALLT!


DU & JAG FÖRALLTID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0