Jenny

Satt och kikade runt lite på blocket nyss på hästar för skojs skull.
Tittade på medryttare&fodervädar.
Och då hittade jag Jenny.

Jenny är en bladning på fjording/welsh som Amanda Olsson ägde förut.
Vi brukade alltid rida på henne och Göken (gotlandsruss) som gick med henne.
Har haft mycket roligt ihop.
Sen sålde Amanda henne till en tjej i Hedesunda och sen vet jag inte vad som hände med henne.
Men har jag hittat henne igen. Tjocka Jenny. Hehe!
Hon gick hemma hos Elin förut när jag va liten och inte kände henne och då va hon smal och fin, haha!
Så Magnus har åkt vagn bakom henne innan jag ens hade träffat henne.
Fast han tyckte inte det va så kul för hon vara fes hela tiden, haha!
Jenny är lika gammal som jag =)

Hursomhelst. Världen är allt bra liten.
Tjocka goa Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0