MAJS

Har precis ätit majs, eller det va ett tag sen nu. Jag känner fortfarande smaken av den, haha!
Man ska inte ut på krogen eller något om man har käkat majs för det sätter sej så grymt mellan tänderna.
Jag har suttit och petat ut en massa nu, men fortfarnde mycket kvar.
Gott va det iaf. Han är duktig Magnus som lagar så god mat åt mej :)

Har varit ett bra tag sen jag skrev sist, men jag har som vanligt inte haft någon lust.
Har hunnit med en del sen sista iaf.

Vi har varit på medeltidskalas, som va HUR KUL SOM HELST. Hade en riktigt trevlig kväll.
Isa skulle fylla 50 år så det va en överraskningsfest för henne.
Dom hade hyrt in ett band som spelade säckpipa å grejer, jätte duktiga. Tror dom också blev lite fuller för tillslut så låg dom ner i halmen på logen och spelade =P
Alla va jätte med sina medeltida klännigor och karlarna hade tunikor på sej. Kul att alla hade lagt ner lite tid på kläderna. I stort sett alla iaf. Såg kanske 3 som inte hade brytt sej så mycket.
Det va en fotograf där också som tog kort på alla som kom. Det kortet ska jag köpa sen om det går. Och gruppbilden han tog på berget.
Ska lägga in lite bilder som jag själv knäppte sen också. Jag hann inte med att knäppa så många, men några blev det iaf. Kanske kan sno några av Viktors bilder också. Han hade knäppt en hel del.
Dagen efter så gick Magnus och jag dit och skulle hjälpa till att städa upp. Då hittade vi Viktors kamera nertrampad i leran, haha! Alla som va där blev lite rund om fötterna. Men det va en toppen kul kväll.

Sen har jag varit och hälsat på Emma och hennes lilla son Milton också. Sötnosen!
Han fick en mössa av mej jag hade sytt själv, den blev inte så snygg men jag är inte så bra på att sy heller. Och så fick han ett svampbob gosedjur också, haha!
Det va roligt att träffa dom iaf. Dom såg ut att må toppen och jag tror deras radhus kommer bli fint när dom fått fixa till det lite.

Vad har hänt mer då?? Hmm..
Jo vi va på krogen igår. PÅ Heartbreak. Men där blev vi bara i 10 minuter.
Det blev slagsmål och så fick inte Rickard komma in mer så då gick vi ut allihopa.
Fast det borde inte varit han som skulle bli utslängd. Det borde blivit dom andra töntarna som startade allt.
Magnus försvann i bråket han också och jag fick sån panik för jag trodde han låg underst eller något i slagsmålet.
Men han hade klarat sej bra. Han hade inte ens bråka, bara försökt bryta. Min duktiga karl!
Den där äckel tjejen som va med dom dumma killarna hade jag kunnat slagit för hon gick fram och dryga på Magnus och knuffa bort han. Ful va hon också, haha!
Vi vaknade pigga imorse iaf. Hann inte bl så fuller för vi blev utslängda.
Det kommer alltid något gott ur något ont =P

Idag har vi varit och grattat min bror som fyller år i morgon.
Det va trevligt. Väldigt gott fika va det också, haha!
Läste min kusin Amanda att hon tyckte jag va så fin idag. Haha! Sötnos!
Så det tackar jag för. Tycker jag såg ut som jag alltid gör förutom att jag hade lockat håret.

Shit vilket svamligt inlägg detta blev, men jag är dålig på att skriva bra texter!
Få se om någon orkar läsa detta nu.

Nu ska jag springa med snus till Magnus som är och hjälper Klas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0