Oo happy day!

Idag har jag varit så pass duktig att jag har städat hela lägenheten.
Fast jag har ju badrummet kvar. Får ta det i morgon istället.

Elin och jag har varit ute och ridit idag också.
Hon fick låna Hampus. Jag red barbacka, det är så mysigt.
Vi tog en väldigt lugn tur i skogen. Mysigt! Och vi slapp precis undan regnet!

När vi nästan va hemma så kollade jag på telefon och såg att jag hade 6 missade samtal från hemligt nummer.
Och ett meddelande i mobilsvar, så jag ringde och kolla och då va det Magnus som hade ringt.
Så jag ringde upp och pratade lite med han och efter ett tag så möter vi han i bilen!!!!!!!!!
Han kom hem redan idag. Jag blev så himla glad. Inte så förvånad, för jag hade nästan listat ut att han skulle komma en dag tidigare!
Så underbart att du är hemma igen älskling! Har verkligen saknat dej dom här dagarna!!!!
Jag älskar dej mer än allt.

Jag åkte till min bror en sväng idag också och kollade till katterna.
Dom är i fjällen och fjällvandrar! Verkar roligt. Det skulle jag också vilja göra.
När jag kom hem från dom så gjorde jag paj som Magnus och jag nyss har svullat i oss med glass.
Mumma! Den blev faktiskt väldigt god =)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kramas med min älskling! Som ÄNTLIGEN har kommit hem till Sverige igen!


Mina bästa! Det underbaraste och finaste jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0