Tisdag!

Idag har jag jobbat. 07:00-16:00.
En väldigt tråkig tur fick jag. Men det gick bra ändå.
Hade larmtelefonen idag också, den ringde 3 ggr.
Första gången fixa jag någon annan som kunde åka. Men andra gången när det blev larm hos samma person och jag ska ringa och höra om någon kan åka dit så är det ingen som svarar!!!?!?! Tror nästan folk skiter i att svara när dom ser att det är första telefon som ringer för dom inte vill åka på larmen. Dessutom så låg en av telefonerna inne på lokalen.
Fruktansvärt dålig stil. Larm går ju före allt.
Dom som skulle åka och städa hade ju kunnat åkt i stället. För jag och hon som åkte hade det super stressigt och skulle sluta om 40 minuet. Och våra sista person va ju en som tog ganska lång tid.
Så jag fick jobba över nästan 30 minuter. Får ju lite mer betalt, men iaf! Blir bara så less och irriterad när dom gör så.

När jag slutade så åkte jag och hämtade Elin och Freja. Elin va så snäll idag och passade henne.
Vi åkte fram till ica och köpte med oss grejer hem för att göra tacos.
Först kollade vi på ett avsnitt av Eva&Adam säsong 1. Sen gjorde vi iordning tacosen. Eller Elin gjorde det mesta typ.
Jag diskade och dukade fram. Gott som sjutton blev det. Nu sitter vi här och lukar vitlök, haha!
Har varit ute på en promenad med Freja också och sett när hon lekt känguru på åkern, haha! Sötnosen!


Tack för att du är så snäll gumman och är här med mej!


NU VILL JAG HA HEM MIN MAGNUS!
DET ÄR SÅ SÅ SÅ TOMT UTAN DEJ HÄR ÄLSKLING!
JAG ÄLSKAR DEJ MER ÄN ALLT ANNAT I HELA VIDA VÄRLDEN!!!

Det är du och jag.
Vi hör ihop! Så är det bara. 
Och så kommer det alltid vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0