Tordag

Idag är det torsdag och det betyder att det är fredag i morgon och då kommer Magnus hem!!
Jag har längtat så efter han och i morgon kommer han äntligen!
Det enda som är lite tråkigt är att vi inte kommer sova tillsammans då heller eftersom jag ska jobba natten inne på lyckan. Men det är alltid bra att tjäna pengar. Jobbar på dagen också på hemtjänsten. 7-14 så det blir hem och sova efter jag jobbat så jag orkar med hela natten! Annars blir det nog tugnt!

I dag måste jag verkligen städa också. Hade tänkt tvätt i morgon också, men det får jag ta i helgen istället.
Hinner inte det i morgon om jag ska jobba. Har ju nästan inga rena underkläder =P
Skulle vara så underbart om vi bodde i hus och hade en egen tvättstuga. Så man kunde tvätta lite hela tiden och slippa springa fram och tillbaka som man lär göra nu.
Hoppas vi hittar ett hus snart. Skulle vara så underbart!

Ne nu ska jag gå ut med Freja och sen ska jag sätta igång och städa.


Min finaste tjej!
Vi va till Ögården och bada igår så knäppte jag kort på henne när hon hoppade i vattnet!
Ska be Magnus lägga in dom på datorn åt mej sen, för jag vet inte hur man gör =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0