Varava dygnet!

Igår så klev jag upp 06:20 för jag skulle jobba på hemtjänsten 7-14.
Kom hem och tog det lugnt. Sov ganske en timme.
Sen skulle jag iväg och jobba natten. 21-07:00.
Så klockan 07:30 i morse la jag mej i sängen och sov.
Hann med en liten dusch och lite frukost innan jag la mej också. Läste kanske 5 minuter sen slockna jag!
Gick upp vid halv fyra tiden!
Är fortfarande lite seg nu.
Det gick bra att jobba natten iaf. Lite segt när det va lugnt bara. Då höll jag på somna fler gånger om =P
Vi satt och kollade på något pogramm om rika och bortaskämda människor.
Sjukt va slö en del var. Dom skulle städa men en kille vägrade och sa: Varför ska jag lära mej städa, diska och tvätta när jag kan betala någon för att göra det?
Sjukt slö var dom iaf.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi till ölbo på kräftskiva.
Känner mej inte så supersugen på det just nu. Men det blir nog bättre när jag kommer dit.


Kommentarer
Postat av: crazyangel

haha jaa där va hon bra en liten skrutt :)

2008-08-17 @ 13:02:57
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0