Bonde söker fru

Ikväll är det Bonde söker fru, det ska jag se på då! I början så tittade jag inte alls men nu har jag blivit lite fast. Tycker så synd om bonde Hanna som är så ledsen varje gång man ska välja bort någon. Jag förstår henne nästan, lär ju vara så sjukt jobbigt. Speciellt om den som hon väljer bort har börjat fått känslor för henne.
Vi får se hur det går ikväll..


Bild: tv4.se

Fan vilket trist väder det är ute nu. Bara regn och grått och fult.
Varför kunde inte snön få ligga kvar för? Nu är all julkänsla som bortblåst.
Blir väl en grön jul i år igen, förvånar mej ikke..

I helgen ska Magnus&jag, tror jag iaf, ut och hämta en julgran som vi kan ha på balkongen.
Slipper man ha en inne istället, plus att vi har för trångt för det, hehe!
Får se om vi hittar någon fin.


Kommentarer
Postat av: Theres

Elias som är med hanna bor granne med min syster. vi brukade festa mkt ihop förr :P

2008-12-03 @ 20:46:58
URL: http://thessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0