Idag jobbar jag

Ska ta bussen in till Gävle nu som går om 50 minuter!
Magnus och jag sov hos mamma&pappa inatt. Vi är katt och husvakt eftersom dom åkt till fjälls. Dom kommer hem på torsdag.
Magnus hade tydligen åkt på brandlarm inatt och jag märkte ingenting. Haha! Det måste vara nå fel på mej, för larmet låter ju en massa och det låg ju alldeles vid sängen.
Det är iaf ett tecken på att jag inte skulle kunna bli brandman eller brandkvinna eller vad man kallar en tjej!
Jag skulle ju aldrig vakna om larmet gick mitt i natten!

Nu ska jag göra mej i ordning och traska ut med Freja.
Hon ska vara hos mormor hela dagen hon. Eftersom jag jobbar till 20. Börjar klockan 13.

Jag älskar dej Magnus!

image516
Min skrutta. Där va hon inte stor! Sötnosen!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

haha lillplutten! Kommer ihågnär ja skrek DIOOOOR åt henne :P

2008-02-09 @ 11:27:55
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0