Idag kommer dom hem..

..från fjällen. Så då kan dom ta över sitt hus igen och magnus och jag kan flytta hem igen. Jag kommer sakna mamma&pappas soffa. Den är så himla skön. Hoppas dom köper en ny så Magnus och jag kan få den som dom har nu. Skulle vara skönt!

I tisdags skulle jag ju in och fixa mina ögonbryn och de, men så när bussen kom hittade jag inte mitt busskort och jag hade inga pengar på mej heller. Så jag lät bussen åka förbi. För jag trodde busskortet låg i en annan jacka.
Så när jag kom in så hittade jag det iaf. Jag hade haft det med mej hela tiden. AAAAAAAAHHHHHHHHH! Va sur jag blev. Jag ville inte gå på bussen heller för om jag inte hittat det så skulle det varit så pinsamt att gå ur bussen sen ju eftersom jag inte hade ett öre på mej heller.
Aja, får ta det en annan gång istället då.

I morgon ska jag åka och lämna in en jobbansökan på Subway i gävle. Hoppas på att jag får det jobbet nu. Behöver verkligen ett jobb. Börjar bli galen av att bara gå hemma.
Jag får ju inte jobba så mycket på badet heller.

Freja vann inte boken som vi va med och tävla om... Det va tråkit. Vi hade verkligen hoppats på den. Men det verkar som om min otur har smittat av sej på henne.. Stackarn.
Vi får väl hoppas på någon annan tävlig. Och dom ska vi verkligen vinna!! Annars ska jag nog inte vara med i fler tävlingar. Är ju inge kul om man aldrig vinner =P

Igår va Magnus och jag och träna. Jag är verkligen hur otränad som heeeelst! Orkar typ ingenting och får så lätt ont. Men om jag vill bli smal och snygg till sommaren nu så är det bara att ligga i.
Mina nya träningskor va iaf supersköna. Fast Magnus klagade på hur jag gick och sprang. Han tycker att jag har knepiga fötter.

Jag blev bjuden på en semla av Anna igår, det va smaskens.
Sen när Magnus kom hem fick vi mat. Korvstroganoff. Mums!

Snacka om att Freja är slö. Igår fick jag slita upp henne ur sängen vid ett tiden.
Och idag har hon bara varit ute och kissat och sen gick hon upp och la sej igen. Slöhögen min!
Hon vill väl kanske sova över dom här tråkiga och slaskiga dagarna. Det vill jag med. Inge kul väder alls ute nu.
Hoppas på att snön försvinner snart, eller att det blir en riktigt vinter.

image520
Jag och min fina tjej!

Kommentarer
Postat av: emma

så fin bild på er;)
håll ögona öppna för nästa tävling snart;)

2008-02-07 @ 10:39:33
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0