Jobb

Idag har jag jobbat från 11-19. Lite segt, men det gick.
Jag fick ju en present med mej hem. En blomma och så är det pennor i den. Jätte söt! ;)
Fast det tog ett tag innan jag fattade va det va. Haha!
Det va massa barn som fick sånna där idag för det va barnkalas senare på em.
Magnus väntade på sitt jobb och hämtade mej när jag slutat. Gullunge!
Han kom när jag hade lunch också med mat från doken. MUMS!

Ikväll blir det nog bara lugnt. Orkar inte göra någonting!
Ska ju på dop imorrn också!
Sen blir det jobb på söndag igen. 10-17:30.. Segt! Men pengar blir det.
Får nog en ganska bra lön i slutet av mars. Nu i februari kommer jag få en kass lön.
Hoppas fortfarande på blommorna!

Ne nu ska jag vila lite på soffan! Hade velat tränat, men det får bli imorrn istället!

Kommentarer
Postat av: Syster

tack så hemskt mycket för presenten och det fina kortet :-)
Massor med Kramar från Sis, Andy och Challe

2008-02-24 @ 18:15:33
URL: http://sophiemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0