Krogen!

Har ju inte hunnit lägga ut några bilder från när Magnus och jag va på krogen senast!
Vi va ut den 25:e Januari

image536
Hanna & Emma

image537
Rickard, Klas, Magnus & Emma

image538
Klas, Magnus & Hanna

image539
Hanna & Emma

image540
Rickard, Magnus & Hanna

image541
Hanna

Magnus, jag och Emma satt och delade på en tallrik på Church Street.
Det va super gott. Sen kom det någon dryg en som va från Kiruna och satt och pratat en massa med oss. Han va jätte full och jätte dryg. Knäppte kort på han också, men dom tänker jag inte lägga ut =P
Efter ett tag så kom Klas och någon mer. Kommer inte ihåg vem. Niclas tror jag.
Då följde vi med dom till Hang loose och dansade som galningar.
Jag hade hur kul som helst. En riktigt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0