Onsdag

Idag har jag jobbat från 12-19.
Det va äckligt varmt i äventyret. Det va nå fel någonstans.
SÅ det va piss varmt och fuktigt. Man blev svettig av att bara stå där. SNUSK!

Magnus kom när jag hade lunch och bjöd mej på donken. Han väntade på mej också till jag slutade så jag fick åka hem med han. Magnus är verkligen världens underbaraste.
Jag va inte ens värd lunch och skjuts idag eftersom jag varit så dum, elak och sur.. Fy på mej!
Ska verlkligen bättra mej. Men jag har ju Kraken i mej nu som spökar och ställer till dej.

Nu ska jag se på Simpson och sen Top Model. Fast jag vet redan vem som vinner ;)

Jag älskar dej Magnus Holmgren! PUSS


Mina finaste!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Svara på dagens fråga

vastertorp.blogg.se/1204102555_undra_hur.html

2008-02-27 @ 20:38:11
Postat av: Anonym

Hej hanna
jag frågar inte om dom vill ställa upp.
jag gör slags"sammarbete"med dom.

det är jätte svårt att hitta företag som ställer upp på sånt.
men oftast har jag sponsrat med tävlingar på egen ficka.

kram på dig
e du med i tävlingen förresten

2008-02-29 @ 14:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0