Promenad med Freja

Va ute på en ganska lång och skön promenad med Freja idag.
Synd att det blåser så mycket. för solen värmer ju bra.
Men det va iaf skönt. Freja skutta runt för fullt hon. Gofisen min!

image556

image557

Jag har så svårt att få bra bilder när jag knäpper kort, men jag tycker dom här blev ganska bra.
Har några som Magnus ska fixa så dom blir svartvita. Tycker det är jätte fint med svartvita kort.
Och i helgen om det är sol så ska han följa med mej och knäppa fina kort på Freja som jag kan skriva ut och rama in sen. Jag har ju bara kort på datorn på henne. Tänk om allt skulle skita sej på den och alla bilder bara försvann. Det skulle inte alls vara nå kul. Så därför vill jag skriva ut några bilder på henne och rama in.
Jag är lite ledsen för att jag va så dålig på att knäppa kort på henne då hon va valp. Antingen så glömde jag kameran hela tiden eller så hade jag den med men glömde ta kort. Klant Hanna.
Men några bilder fick jag på henne iaf. Dom ska jag också skriva ut och rama in.
Ska göra ett fotokollage tror jag. Jag har ju en STOR och fin ram jag kan använda nu.

Ne nog pratat om Freja. Men hon är ju bara för go & underbar så man kan inte låta bli.
Jag sitter här nu och väntar på att mina tre filmer som jag laddat hem ska bli klar så jag kan se dom någongång.
För sen när Magnus kommer hem ska vi sätta upp massa tavlor och greja. Vi har inget på väggarna nu.
Fast Magnus satte upp dom tre stora tavlorna och skåpet han fick när han fyllde igår. Det vart jätte fint.
Men det är lite tomt på dom andra väggarna! Och det va ju ett tag sen vi flyttade hit och vi har inte hunnit gjort det än.
Så det är väl på tiden att dom kommer upp nu.

Jag går och väntar på att det perfekta jobbet ska dyka upp för mej snart och det perfekta huset som Magnus och jag ska köpa. Jag längtar verkligen tills vi får hus. Det ska bli så himla underbart!
Sen har jag lite andra längtningar också, men dom tänker jag inte skriva om här.

Kom hem snart Magnus.
Jag saknar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0