Tisdag

Tisdag idag och jag ska snart in till Sandviken, men jag ska inte jobba.
Jag ska använda mitt presentkort som jag fick av Magnus så jag kan färga ögonbryn och ögonfransar. Vart så nöjd sist jag va där. Fast det va himlans ovant i början.

Jag har legat på soffan och sovit tills nu typ. Va upp med Magnus i morse och gjorde matlåda åt han. Sen körde han hem mej så jag kunde hämta mitt presentkort. Snällt av han.
Sen tillbaka till mamma. Skulle se en Beck film men jag somna. Ska titta på den igen, för jag kommer inte ihåg hur det slutade. Men inte ikväll tror jag. Ska ev hem och städa lite. Magnus har ju redan hemlängtan så han vill hem ett tag han med.
Funderar på om jag ska ta med tvätten och tvätta den hos mamma. Skönare att göra det här. Men jag tar med eget tvättmedel, snällast så. Slipper jag slösa på hennes.

Igår hade jag och Magnus det mysigt ute.
Nu ska jag ut och gå med Frej Frej en sväng. Hoppas hon vågar gå i skogen idag. Igår måst hon känt något för då vågade hon kanppt gå in i skogen och reste ragg och grejer. Då blir ju jag också rädd också och tror det ska komma ett monster eller nått. haha.

Ne nu ska jag ut. Puss älskar dej Magnus

image517

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0