Torsdag

Va in på ett möte idag på Parbadet som jag nästan kunde struntat i.
Eller iaf ta reda sen på vad det prata om. Även om jag får betalt för det så tjänar jag ju inget på det eftersom det är så dyrt att åka buss hela vägen.

Magnus kom och hämtade mej efter mötet. Gofis!
Va in på Guldfynd en sväng i Gävle idag och köpte en doppresent till Charlie. Han ska döpas på lördag.
Ska knäppa kort på presenten och lägga in här sen. Kan inte göra det nu eftersom syster läser min blogg ibland och då kan hon se den ju!
Det va ett erbjudande på guldfynd. Köp 3 betala för 2 på allt i hela butiken. Så jag köpte två halsband till mej själv. Den ena fick jag ju gratis plus att jag hade en värdecheck på 35 kronor! Så det blev billigt!


Jag tycker dom va söta :)

När vi kom hem så åka vi och träna. Eller Magnus tvättade bilen så den vart jätte fin och jag tränade.
Men han kom upp när han va klar och sprang lite på bandet. Och jag låg där i en hög och va helt slut.
Jag hoppas på en fin och slank kropp till sommaren 2008.

Är lite ledsen för att jag inte kan komma på hundträffen som Emma har ordnat. Men Freja löper ju och så hade jag glömt att jag jobbar då också.
Jag kanske kan va med på nästa hundträff för lite större hundar. Freja leker ju ganska hårt. Så hon skulle nog passa in där också. Och dessutom så är hon ju inte så liten!

Nu ska jag duscha sen blir det sängen. Ska jobba imorrn. 11:00 till 18:00.
Sen blir det hem och bara mysa med min underbara Magnus!



KOM HEM! Jag saknar dej

Kommentarer
Postat av: emma

28 e
:)

2008-02-22 @ 20:28:36
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0