Varför?

Människor kommer och går i ens liv. Om man tycker bra om dom, varför kan dom då inte stanna?
Varför måste dom bara lämna en och sen inte ens kunna höra av sej eller svara när man ringer eller skickar sms?
Kanske är deras sätt att glömma och gå vidare. Men varför bara strunta i dom som verkligen brytt sej om dej. Om sånna som verkligen tyckte om dej och som va din vän. Jag va din vän... Och jag tyckte verkligen om dej. Det gör jag fortfarande. Men om det här slutar som det gör så kommer vi nog aldrig mer att ses. Då kommer allt bara bli ett minne. Ett bra minne.. Jag kommer aldrig glömma dej.

Jag hoppas verkligen du har tänkt igenom allt riktigt noga. Att du känner att du tar rätt beslut.
Jag kan inte få dej att ändra dej, jag kan bara hoppas. Och jag hoppas att du kommer tillbaka.
Och att du då kommer för att stanna...

Jag kommer verkligen att sakna dej. Och det tror jag att det är fler som kommer att göra.

image548image549

Cura, ut valeas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0