Freja dagen

Det är den 23:e januari idag och det betyder att Freja har namnsdag.
Hon ska få nått gott av mej till helgen. Ska in till Jennys hund&katt och köpa mat, då ska jag köpa med mej något gott hem till henne.
Och i år fyller hon 2 hela år också. Kan inte fatta att tiden gått så himlans fort. 16 Juli 2006 föddes hon.
Hon är på g att börja löpa igen nu också för andra gången, men jag har inte sett ett ända spår av blod än. Men det kommer väl. Inte så jag ser fram emot det precis.
Hon har kommit i nån dryg period nu också tror jag. Lyssnar inte lika bra som alltid. Så vi har haft våra bråk.
Men jag har kommit fram till att Freja är en bitch. Kan vara hur sur som helst och när hon leker med andra hundar så ska allt alltid vara på hennes villkor, annars blir hon sur. Haha!
Fast hon är den underbaraste hund jag någonsin haft och hon har en enorm personlighet.
Hon är underbar helt enkelt. Min Freja

image494


Magnus är och klipper sej och blir så fin nu hos sin moster och sen ska han till Klas.
Jag saknar han så mycket. Fast han va hemma nyss. Och vi hade det så myigt innan han åkte ju.
Men han kommer nog hem snart.
Magnus är bra underbar han också. Den bästa jag någonsin haft. Är så glad att det är han&jag.

image501
Jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Superfint kort på Freja! När j aläste att hon ska bli två år lära ja räkna på fingrarna men de stämmer ju :)

2008-01-23 @ 21:50:33
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: mange_lee

Tycker ingen att kortet på mej va fint då??:/

2008-01-24 @ 11:02:45
URL: http://mangelee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0