Jobb!

Idag ska jag jobba igen för första gången på en månad typ. Haha!
Känns segt, men det ska ändå bli lite kul.
Fast jag hoppas det inte blir allt för mycket folk som kommer och badar idag..

Sitter på tågstationen nu och väntar på att min buss ska komma snart. Kommer komma typ 10 minuter försent till jobbet men det gör nog inte så mycket hoppas jag.
Känns lite tattigt att sitta vid dom här datorerna faktiskt. Men jag behövde nått att fördriva tiden med och Magnus verkade inte så pratsugen. Han låg och sov. Han har ju varit duktig och jobbat hela veckan medans jag har haft sovmorgon varje dag och bara legat hemma och slöat.
Ska ut nästa vecka och söka massa nya jobb. Annars slänger väl Magnus ut mej om jag ska bo helt gratis =P

Igår så tog vi det bara lugnt. Vi åt renskav, det va ganska gott.
Ska laga det igen en annan gång, få se om jag lyckas bättre då.
Jag skar mej på kniven igår när jag skulle skära lök, gjorde så ont att jag vart yr och mådde illa. Haha! Vekling som man är. Vart inte ens nått stort sår. Det va nog mest bara för jag tyckte det gjorde så ont som jag blev yr. För blod har jag inget svårt för alls.

Om ca 13 minuter går min buss. Skönt! Vill komma dit fort, så jag blir klar fort, så jag kan komma hem fort. Måste ringa pappa och påminna han om att han ska hämta mej också. Han är så snäll pappa som skjutar och hämtar så ofta.

Nu måste jag ringa och väcka Magnus. Han är ju bjuden på frukost till John och Kerstin 09:30 för Kerstin har fyllt år.
Jag skulle också dit, men så vart det jobb. Ända gången det händer nått nu på ett tag så jobbar jag såklart. Typiskt.
Har ju varit så lugnt och segt i veckorna nu och ganska händelselösa. Men men...

Nee nu ska jag gå ut och vänta så jag inte missar bussen nu!
Puss jag älskar dej Magnus

image490image491

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0