Less

Fan va less jag blir.
Någon jävel har fått tag i mitt lösenord till msn och loggat in där.
Så Magnus ringde för ett tag sen och frågade vad jag höll på med, varför jag gjorde slut.
Jag fattade ingenting, för jag hade ju nyss kommit fram till mamma. Och jag hade inte suttit nå på msn på hela dagen idag.. Jag vart ju nästan arg för att han sa sådär.
Men då visade det ju sej att någon hade tagit sej in.
Fan va less jag blir...

Men jag har inte gjort slut med Magnus och jag kommer aldrig göra det heller.
Så de så

Nee nu ska jag leta på min cykel och cykla hem snart igen!
Freja ska få sitta i korgen, hon tycker inte om att springa bredvid =P

Kommentarer
Postat av: Mange_lee

Ja vilka dummingar.
O det va ju inte läge att skämta om att göra slut heller:P
Jag älskar dej.

2008-01-18 @ 13:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0